2008. április 5., szombat

Felhők között


Bögöz fölött, a felhők alatt...


Ugyanakkor, csak egy másik irányba....


Agyagfalva határában...


Zeteváralja környékén...


Kalonda, legelőégetés után...


Décsfalva mellett...

Ma szomorkás, szürke, semmi hangulat volt. A gépben keresgéltem valamit a fotók között, közben megéreztem, hogy hiányzik a természetjárás. Ekkor akadtam ezekre felhős képekre. Alakzatokat kerestem, formákat, és minden egyes képről eszembe jutottak a részletek. Hol biciklit toltam a dombra, a csúcsra föl, hol autóból álltam meg egy kísérletre...

7 megjegyzés:

Barni írta...

Szia! Jók a fotóid. Véletlenül bukkantam rá. Az első kép Bögözről van, látszik egy pici a mi házunkból is Bétában. :) itt laksz valahol?

f. l. írta...

Köszönöm szépen! Igen, itt lakom, ehelyt, Agyagfalván. Bevándorló vagyok :).

Barni írta...

Örülök, hogy találtam ilyen emberkéket a községünkből. Végre vmi jó is történik itt. Nagyon szívese nézegetem a képeid, ugyanis ez a vidék nőtt a szívemhez. Böngészgettem a blogodon... találtam még két szimpatikus blogot, Eduárdét s Péter Palijét.
Felvettelek a Kukk ide! rovatomba!
Minden jót!

f. l. írta...

Nagyon köszönöm a dícsérő szavakat! Valójában ezzel a bloggal nagyot nem domborítok a község életében :)), de itt élek, most már ez a táj, az itt élő emberek nekem is a szívem csücskéhez tartoznak. Sokat jártam, láttam és nem győzök csodálkozni az itteni szépségeken, életérzéseken, sírásokon, örömökön, semmittevéseken és fejlődéseken, elmaradásokon és haladásokon... :)

aeduard írta...

Ma valoban szutyok ido volt, de igy is jo volt kimozduni. Azt hiszem az ido talalt a mai kepeimhez. A feltoltott fotoid pedig teljesen ellentetes hangulatot arasztanak, mint a mai idojaras, jot tesznek a moralnak. Az utolso elotti a kedvencem.

barninak... nem tudom, h az Eduard en vagyok-e, ha igen, akkor koszonom a jellemzest, ha nem akkor a nevrokonom is orul biztos :).

f. l. írta...

igen, ellentétesek a tieiddel, de én is ki akartam mozdulni, az idő viszont nem engedte. Így nem maradt más, mint nosztalgiázni :)

Elképzeléseim szerint Barni rád gondolt :)).

Barni írta...

Igen, rád gondoltam!Lázasan nézegettem a képeiteket. S őszintén szólva: kerestem az otthoni(bétai) illetőségű darabokat. Ém már csak ilyen leszek... :)