2008. december 18., csütörtök

Az oszlop esete a kamionsofőrrel


<<<... nem romantikázni akartam hajnali fél hat magasságában ...>>>



<<<... aztán megtudtam az áram hiányának okát ...>>>


Szokták mondogatni, hogy aki korán kell, hamar elfárad, vagy éppen gyertyát kell gyújtson, mert nincs áram. Ma reggel az utóbbi volt. Ébredésem után feltűnt, hogy az utcai világítás nem működik. Mivel a benti sem ment, gyertyát gyújtottam, vizet melegítettem az aragázkályhán, és készítettem egy erős kávét. Majd szétnéztem, hogy vajon a hiba az én készülékemben van, vagy valahol egyebütt. A biztosítékrendszerem okés volt. Így a gyertyafénynél nekifogtam olvasni.
Az elemlápát is elővettem (tudtam hogy hasznos dolog is lehet :)), és mikor a közel négy éves fiam felkelt, akkor elkérte tőlem, mert olvasni akarta a mondokás könyvét. (Addig olvastuk neki a feleségemmel, hogy már a rajzok alapján betéve tudja a mondokákat, nagyon vicces, mikor mintha nézné a betűket és fújja a versikéket :))). Majd mikor beértünk az oviba, akkor közölték velem, hogy egy kamionos kiütött egy oszlopot, áram nélkül hagyva nyolc falut. Telefonálgatások, miegymás és meg is tudtam hun volt a baleset. Bögöz végében tolatás közben törte derékba az oszlopot a kamionos... Nem vette észre? Lehetséges, de ez már a rendőrség dolga legyen...

Nincsenek megjegyzések: