2009. október 18., vasárnap

Kovácsműhely (télipatkó-csere)


<<<... „vidiát” hegesztenek a patkóra ...>>>


<<<... a megtakarított „felnikre” felkerül a télipatkó ...>>>


<<<... a gazdák türelmesen várnak ...>>>


<<<... a kovácsműhelyben pedig teljes gőzzel folyik a munka...>>>



<<<... a kovács pedig néha mesél ...>>>

Tegnap meglátogattam a Zetelakán fotótáborozó kedves ismerőseimet. Teljes gőzzel dolgoztak ők már, így én sem maradhattam le a kis fotózásról. Rövid beszélgetés volt velük, mert mindannyian fotóztak, de legalább sikerült találkoznom a nagyon kedves barátaimmal.

______________________________
A zetelaki fotótáborról részletek itt.

10 megjegyzés:

hajdu tamas írta...

nekem az elso, de nagyon :)

oriza,a nyul írta...

1,3 - nagyon megy ez neked!! :)

Sipos Szabolcs írta...

Nekem mindegyik...
Nagyon szuperek!

f. l. írta...

köszike néktők!

richard írta...

Nagyapam kovacs volt...

f. l. írta...

Szép mesterség! Tehetsg kell a tűz megszelidítéséhez.

alterdom írta...

wonderful story!
The first picture is totally enchanting: between depths and outer space

f. l. írta...

thanks!

Teutsch írta...

Gratulalok. Egy nagyon jo sorozat.

f. l. írta...

köszike!