2010. január 17., vasárnap

Jégkorszak

Annyit beszélnek mostanság a globális felmelegedésről. És valami lehet, mert odalett a gyerekkorom derékig érő havas kuruccanásai a Paperdőbe, a gyerekek által rendezett szánkóversenyek lehetősége, amikor banikat pótóltunk össze, és egy kg., sokáig csombolygatható, rághatatlan „karamella” volt a fődíj. Lehet benne valami, mert kiskertem virágai közül az egyik boldogan virágzik. Ma már a tél száraz és hideg, decemberben például dörgött és villámlott - amire emberemlékezet óta nem volt példa a környékünkön. A nyár száraz, szeszélyes és forró. A kutamból a víz nyaranta kifogy, pedig még a legnagyobb szárazságban is idejártak a szomszédok egykoron...
A szekértők azt mondják, felmelegedés után jön a jégkorszak. Nem én mondom. De vajon csillogó lesz, vakítóan csillogó?


5 megjegyzés:

Unknown írta...

Ez igy van meg en is ugy emlekszem hogy gyerek koromban sokkal nagyobb telek voltak... pedig en fiatalabb vagyok. Sok ilyen globalis felmelegedesrol szolo filmet, dokumentumfilmet neztem meg, pro es kontra ervekkel. De aki nem lassa be hogy valami tortenik az vagy "vak" vagy erdekeben all hazudni...

Sajnos a nagyhatalmak nem tesznek semmit, mert az kihatna a gazdasagi tevekenysegukre (Kina,USA), Europa ugy latszik megerett arra hogy lepeseket tegyen ez ugybe, de ha a legnagyobb szennyezok nem tesznek semmit akkor ninc sok ertelme.

Tetszik nagyon a kep....

Gábos Szilárd írta...

Ez egy picit nem ide tartozik, de mivel nem látom sehol az email címed (lehet ha én vagyok vak :D ) ide kell írnom.
2010-es Lutrixos falinaptár Agyagról készült?
:)

Várday Béla írta...

Unokáink lehet csak a mi fotóinkon fogják látni, hogy milyen volt a tél itt...
Ezért kell a sok téli fotó!
Üdv
B

ÉvaZsuzsanna írta...

Újra esett a hó az éjjel, a sztrájk is tart még, én is csak várom az agyagfalvi híreket...
Hát nem ez a világok legjobbika?

f. l. írta...

Köszönöm. Attila: vannak dolgok, amikbe sajnos nem tudunk beleszólni.
Béci: iagazad van. De hol a hó?