2010. november 7., vasárnap

Keresztek keresztjei





Amikor nekifogtam lyukkamerázni (Camera Obscura), sokat gondolkodtam, mi lehetne az a téma, amit nyugisan kiaknázhatnék . Aztán az útszéli keresztek mellett döntöttem. Érdekes környezetvilágokat lehet vele ábrázolni. Közben filmet is vásároltam, hogy ugyanezt a témát, - és persze nemcsak - készítsem, másmilyen megközelítésből. Így van az, hogy az összes lyukkamerás kereszt mellé készül egy-két kocka a filmre is és digitálistra is. Társítva érdekes hatások keletkeznek. A tegnap három filmet is előhívtam, és Flórián Csaba barátommal éjszakába nyúló beszélgetésünk volt a nyújtott papírhívásról, és egyéb analóg technikákról. Nagyon sok mindent megtanított Csaba, amiről eddig nem is tudtam. Reggel felkelve néhány képet újrahívtam. Ezúton szeretném megköszönni Oláh Istvánnak (képei itt, Zsebregénye pedig itt) a nagyító-, hívókészletet, amiről lemondva, nekem ajándékozta.

4 megjegyzés:

hajdu tamás írta...

a masodik az finomsag

Balogh Anita írta...

Nekem sem ártana egy tanítómester...grat, szép fotók.

f. l. írta...

Köszike Tomi!
Anita: költözz a szomszéd faluba és már hárman fogjuk csinálni :D Csaba ugyanis a szomszéd falu közösségét erősíti, én egy másikét és te erősíthetnéd egy harmadikat :DDD

Lőrincz Csaba írta...

Ezek jók, kicsi kereszt :)