2011. szeptember 3., szombat

Boldog(falva)


7 megjegyzés:

Teutsch Alpár írta...

Nagyon jó a címe! Nekem csak az jut eszembe, hogy boldog fiatal kor...

Gabi írta...

Hát ennél boldogabb, mint ez a boldogfalvi boldog... nincs is több! :)

Szabó Szilárd írta...

Hű, de jó! Nagyon jó meglátás, a tábla értelmet ad az amúgy nem túl izgalmas jelenetnek! S amúgy is nagyon szeretem ezeket a régi, romosodó "indóházakat". Jó lenne fotózni egy nagyobb projektet belőlük!

Lőrincz Csaba írta...

Nagyon durci :)!

f. l. írta...

Köszönöm szépen!
Szilárd: való igaz, hogy ezek lassan eltűnnek és érdemes ezeket fotózni. Flórián Csabának láttam egy csudajó vasútas sorozatát, egyszer talán megmutatja, amikor befejezi, és akkor te is meglepődsz, mik vannak, ahogyan én is pofára estem.

floriancsaba írta...

olyan boldogok voltak a vonat is megállt egy percre

Kozma Erzsébet írta...

Addig s addig, hogy kedvem támad egyet vonatozni a székelygőzösön.