2012. április 12., csütörtök

Sórecék

(Szováta, 2012. április 7.)

5 megjegyzés:

Szabó Szilárd írta...

A geológusok (akik elég furcsa emberek) "karr"-nak mondják ezeket a recéket! De attól még ugyan olyan szépek!

f. l. írta...

:D Nem karr(doskodok):)) az ügyben :). Köszönöm!

Kozma Erzsébet írta...

Igaz én a réceformájukat nem vélem felfedezni, de azért remek fotó érdekes nézőpontból.

Névtelen írta...

Hát, annyira tetszik a kép, meg a karr-ról szóló megjegyzés (minden ilyen szakkifelezéstől eldobom magam, pedig nem vagyok szakmabeli), hogy még rákerestem, és szuper kisfilmeket találtam a youtube-on a parajdi Sószorosról (hát már ez is...). S aztán megtanultam még néhány extra szakszót, hogyaszongya: diapír, sótömzs, sziksó, dolina. Na, ez utóbbi külön azért tetszett, mert hangzásilag Bodor Ádám világát hozta be. Kösz fiúk, de azt sem hallgathatom el: a ti lelketeken szárad, hogy munkaidőben, határidős munka közben ilyenekkel foglalkozom :)

f. l. írta...

Én köszönöm, azaz köszönjük! A szakkifejezésekkel nem foglalkoztam továbbra sem, pedig sóvidéki vonatkozásom az nagy van :), és remélem nem lesz gond a határidővel, főleg, hogy ma még péntek 13 :D.