2012. szeptember 26., szerda

Báli tükrök

 Nagygalambfalvi...,

 Bögözi tócsa...

Décsfalvi kultúrotthon...

 Muzikális tükrözés...

A décsfalvi vasúti átjáró tükre...

Jónéhány éve kísérgetem/fotózom az agyagfalvi és décsfalvi szüreti bálozókat. Ott ülök velük a szekéren, néha még dalra is fakadok, de erről inkább csak halkan szólnék. Legutóbb a décsfalvi fiatalokkal „vígadkodtam”, azaz „bálihívogattam”. Erősen szeretem azt a lendületet, amivel tető alá hozzák a szüreti bált (ez természetesen érvényes az agyagfalviakra is). Szerencsére ez alkalommal az eső csupán pénteken esett, szombatra nekem tetszetős, felhős-borongós-napsütéses idő jutott..., meg tükröződések...

4 megjegyzés:

Gabi írta...

Nagyon ötletes, különleges és szép sorozat! Tetszik!

Kozma Erzsébet írta...

Remek sorozat kerekedett. Tetszik ez a tükrös ötlet, eredeti.:-)

f. l. írta...

Köszönöm néktök :)

Unknown írta...

Ötletes. Szerintem az első mindent visz...