2012. október 31., szerda

Régi modellek


(Székelyudvarhely, vasárnapi piac, 2012 októbere)

6 megjegyzés:

Kozma Erzsébet írta...

Ezeket a förtelmes giccseket én is láttam vasárnap....
Na de, kerestem most is a régi optikákat, sehol egy szál se. Tulajdonképp én még sose bukkantam olyan árusba aki régi optikákat kínálna. Segíthetnél: asztalnál szokott kipakolni, autó csomagterében vagy hol? Gondolom nem a földön pokrócra...:-)

f. l. írta...

:) Erzsike, ha hiszed, ha nem, sima pokrócra pakolja ki a régi cuccokat, sok helyen árulnak fényképezőgépeket, de most nem voltak optikák. Az ócskapiac felén kell kószálni, nem az autós felén :D

Kozma Erzsébet írta...

Akkor jó helyen kutakodtam. Megakadt a szemem az ócskásoknál egy kis Nikon coolpix 2100-on. Gondoltam 30lejért megérné megvenni sőt talán még alkudni is lehetett volna. Vettem is hamar két ceruzaelemet és kipróbáltam, de nem működött.:-(

f. l. írta...

:) Mondjuk én elektronikai cikket mgfontoltan és körültekintően vásárolnék, ugyanis amit ők árulnak, nem biztos, hogy mükszik. De például mechanikus, régi USSR karórákat vettem már tőlük, és egy takarítás után remekül működik :). Volt ott amúgy filmes gép is jónéhány.

Kozma Erzsébet írta...

Igen az elektronikai cikkekkel kapcsolatban igazad van. Biztosan azért árulják a hibásakat is mert gondolják, hogy ennyiért van aki próba nélkül is megveszi, de nem én vagyok az...
Azok a régi orosz mechanikus órák szerintem elpusztíthatatlanok.

f. l. írta...

Sokan alkatrésznek veszik az elektrocuccokat. De hát nem én leszek az :D