2014. december 6., szombat

Öles Micimackó

(Székelyudvarhely, 2014. december 5.)

Tegnap az amúgy is nehézkes udvarhelyi csúcsforgalomban pillantottam meg ezt a lányt öles Micimackójával. Én vezettem, ő nagyon vidám volt. Balázs fiamnak mondom,  gyorsan vegye elő a gépet a táskából, hisz ezt a vidámságot nem hagyhatom ki :) Segítségével lecseréltük az ötvenes Pentacon optikát, majd letekertem az ablakot és vártam, hogy a sor araszoljon, aztán egyszer csak melléjük értünk. Első „lövéseknél” még eltakarta az arcát és mondta a mellette lévő hölgynek, gondolom, édesanyjának:
– Jajj, ne, nézd meg, fotóznak :)
– ...ezt meg kell örökíteni... – vágtam közbe az abalakon keresztül. 
Innentől olajozottabban haladt a sor is, nem maradt sok lehetőségem fotózni. De ők már mindenéppen vidáman mosolyogtak a hátunk mögött.
Elképzelésem szerint, mivel se kéménybe, se cipőbe nem fért bele, Micimackó mikulássipkában végezte az estét :)

Nincsenek megjegyzések: