2009. május 27., szerda

Masni



14 megjegyzés:

coyote írta...

Gyönyörűszép! S még a divatszakik szerint nem megy a kék a zölddel. :)
Szeretem ezeket a boglárkalepkéket, hosszú percekig tudnak "pózolni".

f. l. írta...

:) Pedig mennyit üldöztem!!! :))
Köszike!

Várday Béla írta...

Jó a szimmetrikus szerkesztés neki.

aeduard írta...

nem megszokott ilyen makrót látni nálad, de nagyon tetszik, jól sikerült :)

f. l. írta...

köszike!

Texaco Benzin írta...

Igen, szokatlan, de a címmel együtt "florantos"! :)
Nagyon szép!

f. l. írta...

:)

oriza,a nyul írta...

nagyon tud valaki :)

f. l. írta...

bár tudnék :)) Még csak tanuló vagyok :D Köszike!

bode well írta...

Nagyon szép!:)

Vass Lehel. írta...

Tetszik nagyon. Amugy lelötted a poent, ugyanis nekem is egy ilyen szinu lepkém vagy pillangóm van, és kb ugyanilyesmi állásban. De akkor hagyom az enyemet pihenni mert azert nem ennyire jo. En is egy delelott uldoztem :)

f. l. írta...

Köszönöm Lehel. De azért jó lenne ha feltennéd, mert ahány kép, annyi jó pillanat lehet. Sosem az dönt, hogy a másik mit készített, hanem hogyan... :)

eniko szucs írta...

wow...ez gyonyoruu

f. l. írta...

köszike!