2009. május 25., hétfő

Kilencvennégy év

Ma erdőn-mezőn jártunk apósommal. Visszafelé lemaradtam, mert gólyát, margarétát lestem. De a legkellemesebb az volt, amikor összefutottam Albert bácsi falustárssal. Kérdeztem, hova megy, mire azt mondta, sétálni, szed egy kis mezei virágot, hogy otthona szép legyen (még egyszer sikerült virággal a kézben lencsevégre kapni - az első kép). Kilencvennégy évesen sétál. A botja, amire már muszájból támaszkodik, megragadta a figyelmemet. Kértem, hogy fotózhassam. Beszélgettünk faragásról, időről és egészségről. Valamikor 1998-ban faragta, kettőt is, hogy a feleségével együtt jöhessenek a mezőre, mikor kedvük tartja...


15 megjegyzés:

Vass Lehel. írta...

Érdekes ahogyan a fény ráesik a sok időt megélt kézre. De a faragott botja sem kutya. Szép.

f. l. írta...

köszike!

Texaco Benzin írta...

De szép fotó!
Éppen olyan az ujja, mint a botja... :))

Várday Béla írta...

Aztán még ez a szöveg is emelt egyet a képen!
Gratula másodszor!

f. l. írta...

Texaco: köszike! Engem is amiatt ragadt meg.
Béci: a szöveg vidéki :)) de köszönöm!

coyote írta...

Na, ezért vagy te a Mester! :)

f. l. írta...

:)

Kiváncsi írta...

az a kéz mennyi mindenről mesél.
Nekem is van egy ilyen idős szomszédom, igaz ő még "csak" 88 éves. A hajnal már a kertben találja, nem tudok olyan korán kelni, hogy ne őt lássam hajladozni a szépen gondozott kiskertjében. Amit egyedül művel... Szép a képed,

Üdv Valéria

f. l. írta...

Tudod, azt szeretem ezekben az emberekben, hogy ők nem kényszeredetten hajladoznak, hanem élik a mindennapjaikat. Rengeteget tanultam tőlük. Az egyszerűségtől kezdve a miesnapi életig szinte mindent annyira természetesen vesznek, hogy az hihetetlen...

Texaco Benzin írta...

Jók a képeid, beszédesek, ezért sikerül együtt látni veled! :)

artarustica írta...

szia! nagyon tetszenek a kepeid es beleegyezesed szeretnem megkerni, hogy betegyem linknek a http://artarustica.freeblog.hu/ oldalra.

koszonom,
ArtaRustica

f. l. írta...

texaco: köszönöm szépen!
artarustiuca: megtisztelsz, köszönöm!

kiváncsi írta...

Irod, hogy ők nem kényszeredetten hajladoznak.. Igen, sokkal inkább természetes nekik.Mihály bácsi, a szomszédom (a 88 éves) büszke arra, amit meg tud tenni. Nem is tudom megállni, hogy ne menjek a keritéshez beszélgetni vele... :)))

Főfüge írta...

Egyszerű, nagszerű és díjnyertes!

f. l. írta...

Hááát Nem tudom, mennyire díjnyertes! Köszönöm szépen!