2008. február 4., hétfő

Testvérek


...:::...


...:::...

Éppen az úton találkoztam Albert bácsival, ment a húgához. Megkértem, vezesen el hozzá. Vidáman, boldogan cseverésztünk, amikor beléptünk a tornácos, kékre festett ház udvarára. Berta néni éppen tüzet rakott a csikókályhába. Mosolyogva fogadta érkezésem céljáról szóló bejelentésemet: le szeretném fotózni, dokumentálni az utókornak.

Albert bácsi 1915-ben, és Berta néni 1918-ban született – mindketten januárban. Együtt élték meg az életet. A fiú különböző zászlók alatt szolgált a hadseregben, a lány Budapesttől Bukarestig szolgált. Egyiküknek lett családja, öt gyereket nevelt fel egyszerű körülmények között...

Berta néni legnagyobb öröme az egészség. Irigyeltem is, hiszen elmondása szerint csak látogatóban volt kórházban...


És micsoda élmény ez a találkozás nekem...

6 megjegyzés:

csubi írta...

:) mosolyt lopsz az arcomra a képeiddel és a történeteiddel.

f. l. írta...

köszönöm :)

csubi írta...

100erdely.com - add tovább!

Fogarasi Levente írta...

Nagyon jó a Blogod.
Van egy kérdésem, hogy csináldat a fejlécet?

Anonymous írta...

Volt meg egy testveruk Eszter neni, ha ot halhattad volna ...

f. l. írta...

Sajnos jövevény vagyok, így nem ismerem minden részletét a dolgoknak. Köszönöm...