2010. február 20., szombat

Tornácalji szomorodni


<<<... Mindenki egy „flakon” borral érkezett, sokan mintát adtak a zsűri számára ...>>>


<<<... a megszámozott üvegek alapján csak egy személy tudta a borok készítőjének nevét ...>>>


<<<... amikor felkerült a zsűriasztalra a sok bor, bizony meggörnyedtek az ítészek is ...>>>


<<<... a zsűri tagjainak fájhatott is a feje, hiszen közel hatvan bort neveztek be a versenyre, volt köztük vörös, rozé és fehér bor is ...>>>


<<<... a háttérben az emberk jól érezték magukat ...>>>


<<<... boldogan kóstolgatták egymás borát is ...>>>

Péntek este az V. Borban az igazság borkóstolót tartották Nagygalambfalván. Több mint szász ember vett részt a versenyen, ahol a helyiek mérték össze borkészítési tudásukat. Érdekes történet, hiszen a zsűri közel 60 féle bort kellett megkóstoljon ahhoz, hogy eldöntse, a faluban kié lesz a borkirályi cím. A jelenlévők összeültek, csevegtek, a hangulat kifejezetten remek volt. Mindenkinek jutott házikenyér, szalonna, sajt és vöröshagyma. Igazi ízes falusi „kanzsúr” volt, hiszen egy árva nő sem jelent meg az eseményen. Az eredményt sajnos nem tudom, hiszen életem legszomorúbb borkóstolásán voltam: mivel autóval mentem a szomszéd faluba, egy korty bort sem ihattam :(

5 megjegyzés:

hajdu tamás írta...

dont drink and click :))
jok lettek

Kozma Erzsébet írta...

Úgy látszik a nők nem rajongnak a borért és a borkészítésért.:-)
Jók lettek a fotók, nekem a második és a negyedik a kedvencem, de az utolsó is remek.

ÉvaZsuzsanna írta...

Hát a jó fotókért hálából igazán adhattak volna legalább az első három legjobb borból 1-1 flaskával ajándékba...Reklámnak se lett volna éppen rossz!

f. l. írta...

Jót röhögtem, Tamás!
Erzsébet: Köszönöm. A nőkről sajnos nem tudok nyilatkozni, mert nem voltak ott :))
Zsuzsanna: nem is rossz a flaska ötlete :))

alterdom írta...

A képek gyönyörűek, mint mindig!