2011. január 6., csütörtök

Reggeli kilátó


12 megjegyzés:

Vivien írta...

csudaszépek ezek a jégvirágok! nálunk még egyszer sem keletkezett az ablakon - úgy tűnik, nem jó a táptalaj :-)

Gabi írta...

Juj, de szééép!!!

Székely György írta...

Szépek ezek a virágok!

f. l. írta...

Köszönöm szépen! A jól szigetelő ablakokat nem szerettik, és a százévesnél idősebb házakban élnek szívesen :). Vivien: pedig nem is ígényesek :P

Szabó Szilárd írta...

Szépek, tényleg! Állítólag lehet őket tenyészteni is! Én itt olvastam róla: http://termeszetfotomagazin.hu/index.php?id=1267139831

derzsipapék írta...

Nagyon szépek! Szeretem őket. Nálunk is ott ragyognak minden reggel.(Igen, 113 éves a lak)
Gyönyörködöm is bennük kezemben a forró kávéval:)Sajnos nekem nincs hozzá tehetségem, hogy átadhassam másoknak... Üdv, K

f. l. írta...

Köszönöm Kata. Csak nem tévedtem az elméletemben, már ami a a kort illeti :). A tehetség neked is megvan. Már megláttad őket, csak meg kell ragadnod.

Seretta írta...

Évek óta vadászom a jégvirágokat. Vagyis keresem. Annyit megtapasztaltam, hogy a modernkori ablakokban nem virágzik. Köszi, hogy megmutattad, milyen csodálatosak még mindig.

Lőrincz Csaba írta...

Teccik ,teccik !

Kozma Erzsébet írta...

A mi házunk nem százéves és mégis vannak jégvirágok az ablakon hideg reggeleken. Persze nem termopán ablakaink vannak. Egyszer majd én is lefotózom, kedvet kaptam a képeid láttán.

f. l. írta...

Köszönöm néktek! Erzsébet: érdemes fényképezni őket, csodás dolgokra képesek!

Névtelen írta...

De szééééééép!