2011. január 21., péntek

Szabadság


avagy amikor a láncot elszakítjuk...

3 megjegyzés:

bl írta...

Kedves Lóránt, köszönöm a beszólást. én akkor rögtön válaszoltam is egy reply-jal, aztán később jöttem rá, hogy az nem jutott el hozzád. ezt írtam akkor:
igen. láttam, hogy kísérletezgetsz lyukkamerával, Gratulálok.
ha 9x12 cm síkfilmet veszel a Fomától, marosvásárhelyen, akkor az viszonylag olcsó. 5o-es csomagolás, 41 lej. volt legutóbb. és ha jól kitalálod és végiggondolod a műveletet: nem vész el sok film.

de egészen jól működik az is, ha valami régi 6x6-os gépbe fűzöl filmet. de az objektívjét szépen lecsavarod (vagy leszereled) és helyette kis lyukacskát teszel. (én készítettem így Pentacon Sixel).


És ezt írom most miután átnézegettem a fotóidat, blogjaidat. Elképesztően sokat és jól dolgozol. Külön is kiemelném a cigányportrét, a veteránokat és a szénégetőket és és és.
további jó munkát.

f. l. írta...

Köszönöm szépen, Levente!

Lőrincz Csaba írta...

Én is kiszúrtam már a Praktica obisapkáját, lehet, hogy a Nikonét is kiszúrom. Digitális lyukkamera, miért ne!
Na de ez a kép tetszik,jó a lógó lánc a kutya nyakába és szinte repül a boldogságtól.