2011. február 12., szombat

For Eyes..., for Lips...



Élezőműhely Székelyudvarhelyen...

16 megjegyzés:

Gabi írta...

:) tetszik, ahogy a két kép egybeolvadásából egy másik kel életre. Vajon, a bácsinak lesz kire hagynia mesterségét? Szinte szánakozó a hölgy a túloldalról.

Kozma Erzsébet írta...

Igen, mintha a nő sajnálná a küszürüs bácsit. Hangulatos fotó természetes fényekkel.

vécsi írta...

Újabb remeklés. Gratulálok.

Szabó Szilárd írta...

"Bácsika, maga még itt köszörülget, mikor a halál otthon keresi?" :D Nagyon tetszik a fotó, de a stílusáról nem terád tippeltem volna, mint szerzőre!

Vivien írta...

ez valami nagyon jó! a bácsi és a nő érdekes páros, a fények is nagyon szépek!

Unknown írta...

Nagyon tetszenek a fenyek, ja es a frappans cim...

f. l. írta...

Köszönöm szépen! Éppen asztalosmunkában vagyunk, szépítgetünk, és elvittem a gyalugép éleit fenetni. Mikor becsöppentem az élezőműhelybe, egyszerűen nem tudtam megállni, hogy az autóból ki ne vegyem a gépet. Annyira tetszett a hangulata.

Várday Béla írta...

Az öreg fény-élező.

Lőrincz Csaba írta...

NAGYON JÓ!

Vass Lehel írta...

Nagyon teccik, persze azon elgondolkodtam, hogy a hölgyi a falon kit nézhet egész nap?.
:-o)

f. l. írta...

Köszönöm szépen!
Béci: micsoda cim, fényélező :)
Lehel: kit nézhet a néni? Nem tudom, annyi bizonyos, hogy ketten dolgoztak a műhelyben akkor, amikor én és parapács kisfiam megérkeztünk oda :)

CIVITAS NOSTRA írta...

Döbbenetes! Én nem mertem volna ezt megörökíteni... Az a két arc úgy egymás mellett...

Teutsch Alpár írta...

Nagyon beszédes kép! Ügyes a kidolgozás, jók a részletek!

Boti írta...

Fantasztikus.

Lala írta...

Nagyon jó, szép fények, igényes szerkesztés.
Azok a női szemek...mesterséget lopnak!

f. l. írta...

Köszönöm mindenkinek!