2011. február 28., hétfő

Mr. X





Flórián Csabával újból összeültünk. A szűkös sötétkamra melegében és zöldfényében cseverésztünk a régi idők filmes világáról, a Seagull, a szélesfilm kifejezetten jó tulajdonságairól. Csaba a kisgyerek örömével ugrott neki a nagyítógépnek, hogy megmutathassa nekem, mennyire is nagyítható a szélesfilm. Ragyogó szemmel, átszellemülten lestük, vártuk az eredményt a hívóban. Csodálatos dolgokba vezetett be újból. Amikor a felső malacos képet papíron nézegettük, kijelentette:
– Ha felfordítod, olyan mintha szaladva vinné a hátán az asztalt.
:)))

11 megjegyzés:

Kozma Erzsébet írta...

Hát igen, ehhez a technikához kicsit több türelem szükségeltetik.
Jó a Csaba ötlete.:-)

Várday Béla írta...

Nagyon jó - de fel is kellett volna fordítsd a fotót. :)

f. l. írta...

Nem mertem:D Annyira természetellenes egy lyukasnyaku disznó fut az asztallal a hátán :)))

floriancsaba írta...

szerintem még mindig megfordithatod Mr. X-et

Vivien írta...

érdemes volt elővenni a képeket és megmutatni itt is!

Vass Lehel írta...

Szerintem is megfordítva nagyon érdekes lehet, én mar a Laptopot meg is fordítottam egy pillanatra és valóban olyan mintha szaladna a röfi a hátán az asztallal. :-o)

Lőrincz Csaba írta...

Én meg fejállásban néztem meg de tényleg jó!
Ajjaj, zöldfény és fixálóillat...nagyon hiányzik!

Gabi írta...

Ez a disznó még vigyorog is! :)

Andor Marton írta...

Ez a bejegyzes eszembe juttatja a regi szep idoket, amikor kibiceltem a sotetkamraban mikozben a tesom a nagyitogeppel dolgozott. Utana meg mentek a patakra mossak le tiszta vizzel a kepeket. Es meg volt egy szarito gep is, ha jol emlekszem.
A rofi jol feldobta a talpat ... es meg tetszik is neki :)

f. l. írta...

Köszönöm szépen a látogatást. Andor Márton: való igaz, hogy most is lemosom a képeket, de azért elég hideg a patak :D Én nagyon szeretem a sötétkamra magányát. Érdekes, ahogyan elszakít a rohanó világtól, a digitális gyorsaságtól, és amint lassan megjelenik a kép a papíron, egyfajta varázslatban van részem. A digitálisban egyből látsz mindent, a filmes világban azért türelem kell. És ettől szép ez!

kicsi M ü t y ü r írta...

Nagyon jóóó!
Béla már előttem leírta, én is megfordítottam volna :D még mosolyog is!