2011. november 16., szerda

Futballcipőt, sej-haj...




13 megjegyzés:

Boti írta...

Sok falusi focin voltam már fotózni, de ilyent még én se pipáltam. :P :)

Grimpix írta...

Ihaj, piros-feketék, hajrááá :)

f. l. írta...

:D

Gabi írta...

Ez az utolsó kép csudajó! Nagyon jól áll a csajszinak :) és még neki is tetszik! nem csak nekünk :))

Lőrincz Csaba írta...

:))).Kár ,hogy nem néger a csaj

Kozma Erzsébet írta...

Ejnye Csaba, miért kellene néger legyen? Hogyan nézne akkor ki székelyruhában?
Nekem tetszik, főleg az utolsó.:-)

f. l. írta...

Csaba azt hiszi, csa a négerek tudnak labdába rúgni, pedig ő szentegyházi, ha nem csal a „memórgiám”, és ott kemény lánycsapat leledzik, igaz ők mezben rúgják a bőrt :D

Lőrincz Csaba írta...

Erzsike, azért kellene néger legyen ,hogy mégjobban feltegye a pontot az I -re, nem elég hogy lánylétére focizik még székelyruhát is vesz( néger létére):)
Lóri, ezt csak viccnek szántam, a kép nagyon is tetszik.

f. l. írta...

Tudom, Csaba!

erdővidék írta...

...kerek stoplit(stopnit?) rája,
ez illik, illik-illik,
...
a futbalistának( a székely kislánynak). :D

Remek!

f. l. írta...

:D Köszi!

Unknown írta...

Régi szép emlékek..:D..csudaszép nap volt..:D..(mintha tegnap lett volna)..:)....Köszönöm Fülöp Lórant..:)

f. l. írta...

Szívesen, Izabella :D