2012. január 28., szombat

Avatár


 ________________________________________

11 megjegyzés:

Kozma Erzsébet írta...

Ez jó... "disznófejű Aladár" nicknév mellé.:-))

Grimpix írta...

"Sertés testét, az undokot, én
Simogattam. Õ remegett.
„Nézd meg, ki vagyok” (súgtam neki)
S meglékeltem a fejemet,
Agyamba nézett s nevetett."

Unknown írta...

De jó...

f. l. írta...

Köszike!

hajdu tamás írta...

aranyos

f. l. írta...

Köszi!

Szabó Szilárd írta...

Meghökkentő! Nagyon jó!

Gabi írta...

Nagyon jó!
Nekem Hógolyó jut eszembe az "Állatfarm"-ból (http://www.youtube.com/watch?v=TzamzVclZPU).
Mostmár igazán megkaphatja az Állatok Hőse Érdemrend I. fokozatát!

jazza írta...

meg kell hagyni,jóképű:)...

f. l. írta...

Köszike!

Névtelen írta...

...és a Legyek ura
Öld meg a malacot!
Vágd el a torkát!
Ontsd ki a vérét!