2012. március 7., szerda

Cím nélkül/untitled


9 megjegyzés:

aeduard írta...

3 szem és 3 kéz, biztos, h keresztény szimbólum ez? :)

Boti írta...

Még Szűz Mária is magcsömörölt ettől az összevisszaságtól :)... de különben is három a magyar igazság.

Kozma Erzsébet írta...

Ez most hogy is van? Multiexpo?
Minden esetre érdekes.

f. l. írta...

Köszike! Edu, nem hiszem, keresztény szimbólum, de vannak benne olyan elemek is. Amúgy egy olyan szentkép, amely nézőpont-változik :) Mostanság sokat árulnak a piac környékén. Emiatt nem multiexpo, Erzsike. Boti: borban az igazság :D

Kozma Erzsébet írta...

Jajj persze!:-) Sokat csodáltam, csodáltuk az ilyen képeket gyerekkoromban, igaz nem szenteket ábrázoltak. Van ezeknél egy olyan nézőpont amikor mindkét kép látszik összemosódva...

f. l. írta...

Akkoriban, még a Csáó világban, az „otthonragadtak” (ahogy Kányádi fogalmazott a magyarországiakról, mert ugye mi határon kívül ragadtunk :)) hozták ezeket a zsebnaptár méretű képeket, volt ott mindenféle :)).

Lőrincz Csaba írta...

Én láttam már olyat is amin egész más dolgok változtak és megbírta volna a 18-as karikát. Na, az nem volt keresztényi :)

Grimpix írta...

Lentikuláris képnek hívják. Van nekem is gyűjteményem a világibb lányokról :) Meg persze van a sufniban egy lentikuláris plexi, csak nem kéne dögnek s dolgozni vele.

f. l. írta...

Mna ezt a kifejezést máris elfelejtettem :)) De hogy te hunnét szrezed be ezeket a csodadolgaidat, mindig csak ámulok :D.