2012. március 8., csütörtök

Jégbalett

Nőnapi köszöntő helyett!

Sokat gondolkodtam, honnan tudnék előteremteni egy virágos képet nők napjára, mert hát én sem lóghatok ki a sorból, a Mindenkiék sorából. Aztán reggel arra ébredtem, hogy a hőmérő higanyszála még mindig élteti a jégvirágos kertemet. Csoszogva, álmosan (csere közben le is ejtettem a Carl Zeiss Flektogon optikát, de szerencsére olyan régi, hogy azt még vasból csinálták, így nem esett baja) elindultam hát „kertkapálásra”. És íme, megtaláltam egy kedves nőnapi képrevalót: egy jégvirághölgy jégtörőt jár az ablakon :).

6 megjegyzés:

Kozma Erzsébet írta...

Ez tényleg egy balerina...:-)
Köszönöm, hogy gondoltál ránk.

Attila Kerestély írta...

Lehet hogy álmos voltál, de remek észrevétel...

Gabi írta...

Csudaszép csipkekép :) Lenge, légies.
Én is köszi!
Itt nálunk -20 volt ma reggel, még nyílnak a "kertben" a jégvirágok és hóember áll a ház előtt...

f. l. írta...

Köszike néktök! Attila tényleg csoszogtam, mint egy pingvin :))
Gabi: nálunk sincs még banánérlelő idő, de azért már alakulgat napközben a Nap melege :)

Várday Béla írta...

Szép és finom nagyon.

f. l. írta...

Köszike!