2012. május 21., hétfő

Gyűlés...



7 megjegyzés:

Unknown írta...

Szép, az első fülönösen tetszik...

Kozma Erzsébet írta...

Jó sok boglárkát találtál egy helyen.:-)
Nekem még idén nem volt időm lepkézni, de a nyáron lesz.

f. l. írta...

Köszike, nektek. Erzsike, valójában érdekes történet volt, s főleg mi járt a fejemben és hogy jártam, na az aztán vicces :D


Akácvirágot és vadmentát szedni indultam. Az út mentén egy tócsa mellett vettem észre a boglárkalepkéket.
– Kampány van lepkééknél is – gondoltam mosolyogva, lehasaltam, hogy a füvön átlesve, készítsek néhány felvételt. Kis idő múlva azonban a kampányra, ígérgetésre nem igazán hajazó szag csapta meg az orromat. Nem törődtem egészen addig, míg rá nem döbbentem, hogy egy eltaposott, már fűszálak között rejtöző száraz lócitromon hasalok...
Feküdtem és fotózgattam a (kampány)szélcsendben. Szimatoltam, közben egyre csak gyülekeztek a szépséges boglárkák...

Gabi írta...

Finom vonalú képek :)
Nem tudom eldönteni, melyik is tetszik jobban, talán a második :)

f. l. írta...

Nagyon szépen köszönöm, Gabi!

Tarczali Éva írta...

Csodaszépek :)

Kozma Erzsébet írta...

:-DD igazi kaland lehetett. Hát sajnos jár így a témától elvakult fotós, hogy nem tudja hová telepedik le. Én hangyabollyal jártam így nem is olyan rég(veronikafotózás közben), aztán mire észrevettem lett nagy csapkodás, járt a kezem mint a cséphadaró.:-)