2012. május 14., hétfő

Múlt századi történet

Szentföld (Béta, Dobó, Vágás) múlt századi képeslapok c. kiállításán berendezett „fotósarokban” készült képen a 91 éves Simó Ilona (Vágás) látható, aki egyébként a kiállításon is szerepel lánykori képével. 
Amikor kísértem fel a rögtönzött fényképezdébe, Ilona néni huncut mosollyal, vidáman mondta: Már így közel a százhoz, legyen nekem is egy képem. Én meg bátran fotózgattam.



 
Simó Ilona 91 évesen vidáman állt a fényképezőgép elé...

 A kiállított képen mutatja hozzátartozóit...

 Rögtönzött „fényképezde” és Ilona néni vidám magyarázásban...,

 ... illetve elmerengve...

(Nekem különösen tetszik, ahogyan a Három Hegy Ifjúsági Egyesület megszervezte az egészet. Vasárnap, május 20-án Bétában, május 27-én pedig Dobóban lesznek, akinek kedve szottyan, igazán kijöhet, megéri.)

11 megjegyzés:

Névtelen írta...

Nagyon jó! Milyen vidám a néni!
Remek képek, biztos tetszettek neki is :)

f. l. írta...

Köszönöm szépen! ilona néni még nem látta a képeket :D

TiSza írta...

Nagyon jó képek!

Gabi írta...

Az első kép nagyon tetszik! Hozza a régi idők hangulatát!
Majd lesznek képei, mivel a szomszédoknak "eldicsekedhet", unokáinak büszkélkedhet. Jó ok a beszélgetésre.

floriancsaba írta...

ez az Uram, igazán van mivel dicsekedned. itt te vagy a mester

f. l. írta...

Köszike néktök!
Mester, hoyg lehetnék én is mester? :P

Grimpix írta...

Aszta, s ide nem hozzák? S itt miért nincs ilyen szervezés? Ez a fényképezde különösképpen meglehetősen...

Amúgy a kérdésedre a válasz a Gyakori kérdéseken fenn van ;)
http://www.gyakorikerdesek.hu/egyeb-kerdesek__humor__575204-hogy-lehetnek-en-is-mester

f. l. írta...

:)) Mna ez így reggeliben vidító jelleggel hatott rám. Yoda mester, köszönöm megjelenésed :P

Miért nem viszik hozzátok. Mert ez egy vidéki rendezvény, helyi jellegzetességgel, pedig az ötlet bizony nagyon jó szerintem. De gyere vasárnap falura :)

Seretta írta...

Nagyon nagy ötlet a fényképezde. Többször kellenének ilyen rendezvények és ilyen nem mellékes műhelyek! Szívből gratulálok!

f. l. írta...

Köszi, azt hiszem főleg a fiataloknak kell gratulálni, hiszen óriási energiát fektettek bele, és nem értelmetlenül.

Névtelen írta...

Koszonet a lelkes fiataloknak,akik idot szenteltek erre acelra .Bizony ebben a rohano fel gyorsitott idoben
GRATULALUNK MINDEN ELISMERESUNK!!!!!