2013. január 16., szerda

Eladom a lovamat...

 (Székelyudvarhely, ócskapiac, 2013. január 13.)

7 megjegyzés:

Kozma Erzsébet írta...

Nem is csúnya az a hintaló. Vidám piaci életkép ismét.:-)

f. l. írta...

Jó állapotban volt, de mégsem vettem meg, inkább vásároltam tőlük 20 lejért egy Revue tükörreflexes fényképezőgépet :D

Grimpix írta...

Ilyenkor mit szoktál csinálni velük, hogy örülnek a képnek s nem elkergetnek?

Grimpix írta...

asztahé, ez a vasárnapi állandó kínálat, vagy Nagy Szerencse kell hozzá?

f. l. írta...

Mit szoktam csinálni? Én aztán semmit. Valamiért kedvelik a képemet :) Igaz már elégé ismernek az 'elárusítók' :D. Amúgy elég régóta náluk volt, csak nem adtam 100 lejt érte. Aztán végül elfogadtam az ajánlott összeget, a húsz lejt :D

Kozma Erzsébet írta...

Én egy távmérős(rangefinder) gépet vennék tőlük, de ha ilyen ritkán vetődök oda akkor nem fog sikerülni.
Sajnos a Zeiss amit vettem 15 lejért nem működik, mindegyre akad ki valami benne, nem megbízható. Dísznek viszont első osztályú.

f. l. írta...

Nagyon sokat kell járni, hogy elkapj egy jó cuccot. De megéri, hiszen van ott egyéb használható felszerelés. Közben nekem is bővül a gyűjteményem :D