2015. február 12., csütörtök

Bámult, mint őz a fehér ruhás manuszra

Fehér overallos manusz járta Agyagfalva határát...


 Még az őzek is csodálkoztak rajta... 

 Körülszaglásztak, vajon ki lehet a manusz?

Majd örömükben ugráltak...

 ...vagy tovább bambultak. :)

(Agyagfalva, 2015. február 12.)

Ha már farsang, gondoltam, én is beöltözök :) Ma reggel élesben próbáltam ki egy barátomtól kapott fehér festőruhát, hogy lássam, közelebb jutok-e az őzekhez, vagy úgy általában a vadakhoz. Sajnos a szellő is csak éppen mozgatta a hó alól kikandikáló száraz füveket, így nem volt teljes a sikerem, hiszen megérezték a szagomat, meghallották a léptemet, azonban így is lényegesen közelebb jutottam hozzájuk, mint farsangi szerelés nélkül. Külön élvezet volt látni, hogyan reagálnak, sőt az volt az érzésem, nem értették, hogy mi az ördögöt keres itt ez a fehér ruhás manusz, az egyik még rám is csodálkozott :). Annyi biztos, télen  nem hiába használják a fehér cuccokat a vadászok sem, és nekem is sikerült aprócska tapasztalatot szereznem, hogyan viselkednek az őzek ebben a helyzetben. Remélem lesz folytatása...

1 megjegyzés:

Kozma Erzsébet írta...

Ez jó ötlet, nem árt még gyakorolni csak a hó el ne olvadjon közben.:-)