2018. augusztus 26., vasárnap

Az én Pajtásom

A napokban kaptam ajándékba egy öreg Pajtás fényképezőgépet. Erőst megdobbant a szívem, gyorsan meg is takarítottam, és filmet (Fomapan 120, iso 100) fűztem bele. Másképp nem tudtam tesztelni, csak ha sarjúforgatás-takarás közben pihenésképpek megállok, és lövök néhány képet. Mivel csak 12 kocka van a filmen, így mindenféle helyzetben teszteltem, még hosszú expóval is, B időben. A rekeszek választásában ugyan nem volt nagy lehetőségem, de a 8-11-16 bőven elegendő volt az 1/30-ados sebességhez nyári napsütésben. Persze azért meg kell tanulnom kézben megtartani a gépet, hogy ne mozduljon be, de terveim vannak vele. :)


 Szekérrakás a szomszédos kaszálón... 

 A feleség tereget...

Csendélet. Converse és a gereblye...

 Utcarészlet Agyagfalván...

 Egy rakás virág...

 Hosszú B (T) záridő. Egy malom részlete...

Patakrészlet...

A Pajtás és a száradó film...

(2018. augusztus 26., Agyagfalva)

Nincsenek megjegyzések: