2008. május 24., szombat

Egy hete volt

Ma egy hete volt életem egyik legkedvesebb pillanata: megnyitották első egyéni fotókiállításomat Nagygalambfalván. (Részletek itt.) Kifejezetten jó érzés volt, hogy Gyerkó Levente községi polgármester felkért, legyen egy kiállítás a felújított kultúrotthonban. És lett. Nem szóltam senkinek, nem beszéltem róla a szomszédoknak sem, csak annyi volt a hír, amennyi az újságban is megjelent. Ezúton köszönöm P. Buzogány Árpádnak a képaláírások válogatását, a kiállítás megnyitását, a polgármesternek (egyébként ritka egy jó példány, sok faluvezető tanulhatna tőle akaratot, faluvezetést és -fejlesztést - ez most nem kampány, ugyanis egyedüli jelöltként indul a polgármesteri székért) a támogatását, Kányádi György tiszteletes segítségét, és nem utolsó sorban Kányádi Sándor költő beleegyezését, hogy versrészletei legyenek a képek alatt. Ugyanakkor köszönöm a nagygalambfalviaknak, hogy készségesek voltak, valamint azoknak, akik eljöttek a megnyitóra Székelyudvarhelyről, Bétából, Dobóból...



<<<... Érdeklődők a névadási- felújítási ünnepségen, és fotókiállítás-megnyitón ...>>> (Fotók: Sándor István)

6 megjegyzés:

aeduard írta...

gratulalok

f. l. írta...

köszönöm szépen!

eniko írta...

gratula! :)

coyote írta...

Hú, ez nagyon jó!
Szívből gratulálok! Nagyszerű lett volna nagyban is látni remek fotóidat!
Még sok ilyent!

f. l. írta...

Köszönöm szépen coyote.

Barni írta...

Szívesen elmegyek, ha otthon vagyok. Remélem, hogy megnézhetem később is. Gratulálok!